Palkanlaskenta

Palkanlaskenta saattaa viedä paljon yrityksen arvokkaita resursseja, jos toiminnot ovat monimutkaisia. Hoidamme puolestasi palkanlaskentaan liittyvän byrokratian ja viranomaisilmoitukset, mikä säästää arvokasta työaikaa yrityksessäsi. Siirtyminen asiakkaaksemme on erittäin sujuvaa. Annamme kaikki tarvittavat ohjeistukset yrityksellesi palkkahallinnon siirtoon, jonka jälkeen pääsette hyödyntämään kirjanpitopalvelun lisäksi sähköistä taloushallintoa.

Palkanlaskennan vaiheet

Online työajanseuranta mahdollistaa palkkojen hyväksymisen ja maksamisen sähköisesti. Palkanlaskenta etenee esimerkiksi seuraavalla tavalla:

  1. Työntekijät kirjaavat työtunnit sähköisesti
  2. Esimies tarkistaa ja hyväksyy työajan
  3. Palkkojen laskenta Actiren toimesta
  4. Esimies hyväksyy palkat
  5. Actire laittaa palkat maksuun
  6. Actire tekee tulorekisteri-ilmoituksen sekä oma-aloitteisen verojen maksun

Mutkatonta palkanlaskentaa

Palkanlaskenta hoituu kauttamme tehokkaasti Netvisorin automaatiota hyödyntämällä. Tulorekisteri-ilmoitukset hoituvat myös toimestamme oikein ja ajoissa. Palkanlaskennan tiedot integroidaan talousraportointiin, mikä sujuvoittaa prosessia entisestään.

Ota yhteyttä